-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.internetia.pl!skynet
.be!skynet.be!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
ail
From: "Enix" <e...@e...pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Etyka prowadzenia biznesu
Date: Sun, 9 Mar 2003 18:28:52 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 32
Message-ID: <b4ftk5$3sm$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <b4fcrd$ku6$1@atlantis.news.tpi.pl> <b4fhvl$8nv$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
NNTP-Posting-Host: pa116.pleszew.sdi.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1047230917 3990 217.96.180.116 (9 Mar 2003 17:28:37
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Mar 2003 17:28:37 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:73985
[ ukryj nagłówki ]> Postawione pytania wyjete z kontekstu sa bez sensu.
> kontekstem jest np. obecnosc i zachowanie konkurencji.
Konkurencja jest i zachowuje się tak, że tnie wszystkie koszty jak sie da,
byleby tylko jak najwięcej zarobić, na przykład ogranicza ilość pracowników
przewidzianych do obsługi klientów co powoduje, że klienci muszą nieraz
telefonowac kilka razy do firmy, bo telefon zajęty, albo w godzinach, kiedy
działa firma, choć niektórzy woleliby w godzinie późniejszej.
> o jakie konkretnie koszty chodzi i zyski - 5 zlotych? 50? 500? 5000?
Już wymieniam kwoty - temat który wcześniej opisałem (biuro obsługi klienta)
i różnice w wersji "oszczędnościowej", a wersji przyjaznej klientom, to
różnica około 10 tys. zł (etaty, stanowiska pracy itd.), co stanowi około 30
% dochodu netto takich firm.
> jakie sa perspektywy wspolpracy (o co dokaldnie sie rozchodzi) w
klientami?
> Czy sa inni klienci ,,do wziecia'' itd.
Inni klienci są do wzięcia.
> Na pewno nie ma sensu ponosic kosztow, ktore _nic_ nie daja, ale
> chyba nie o takie chodzi... ?
Właśnie co oznacza NIC NIE DAJĄ - pieniądze ? Zaznaczę, że klienci wyrażają
zadowolenie z udogodnień polegających na komforcie kontaktu z firmą (brak
zajetych telefonów, szerokie godziny poracy itd.)
pzd. Enix
Następne wpisy z tego wątku
- 09.03.03 19:04 Roman Kubik
- 09.03.03 21:07 Enix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-26 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-26 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-26 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-02-26 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-02-26 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-26 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-26 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-26 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-26 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-02-26 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-26 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=