PracaGrupypl.praca.dyskusjeEricpol - subiektywna prawda o firmie › Re: Ericpol - subiektywna prawda o firmie
    From: z...@g...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ericpol - subiektywna prawda o firmie
    Date: 7 Mar 2007 03:00:32 -0800

    On 7 Mar, 10:10, "Undead Elvis" <r...@h...pl> wrote:

    > W jaka gore? O czym ty mowisz? Uwazasz, ze wszyscy 5-6 letni pracownicy ericpola
    > sa teraz na jakis eksponowanych stanowiskach? Chyba nie myslisz sobie, ze firma
    > nie wiadomo skad wyczaruje 90 stanowisk dla kierownikow i dyrektorow bo innych
    > mozliwosci awansu w firmie to ja nie widze. Zreszta nie kazdego interesuje
    > stanowisko kierownicze a firma czestokroc ma znacznie wiekszy pozytek z
    > doswiadczonego kodera/troubleshootera niz z marnego kierownika.
    > Kiedys byly stopnie sluzbowe w rodzaju standard, standard plus, senior itd. a
> [...]

    Cicho mi tam robole!
    Co to, armia amerykanska? Do roboty, kodowac troubleshootowac, pisac
    korekcje i bloki! Albo function testowac!
    Bo jak nie to zesle na roboty do Szwecji, kaze placic tam podatki i
    jeszcze czajnika nie kupie do mieszkania. A jak nie ja, to kerownik
    ruda kita sie wami zajmie. A fyrma jest silna i ma dlugie rece, jak
    sie ktos zwolni to sie juz nie przyjmnie.
    Byli tacy co sie zwolnili i z podkulonym ogonem wrocili...
    Swiat Ericssonowy jest dla was za maly, zebyscie mi mieli
    dezerterowac albo do konkurencji przechodzic!
    Zelazny Stefek