PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyplom do szuflady czy.... › Re: Dyplom do szuflady czy....
    From: "Pracodawca X" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyplom do szuflady czy....
    Date: Sat, 10 May 2003 16:44:12 +0200

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1akdx0ufdyw0u.jnrbqalogdln$.dlg@40tude.net...
> [...]
    pozniej pracowac przy produkcji parafiny. tak, czy nie? praca fizyczna jest
    porazka w tym konkretnym przypadku, a moje stwierdzenie nie ma nic wspolnego
    z brakiem szacunku do pracownika fizycznego. pzdr. a.

    > Racja. Ja jeszcze dodam, że nie po to się studiuje, żeby zarabiać
    1000-1350
    > zł netto! Trzeba było już dawno szukać lepszego zajęcia.
    > Tobi

    Zobaczymy jak szybko znajdziecie prace z takim podejsciem i za ile $.
    Osobiście nie wróże Wam nic dobrego...