PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyplom do szuflady czy.... › Re: Dyplom do szuflady czy....
  • Data: 2003-05-11 16:15:26
    Temat: Re: Dyplom do szuflady czy....
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ayianapa" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b9ifog$5c5$1@inews.gazeta.pl...

    > ja jeszcze nie skonczylem studiow i dopiero szukam pracy, ale dam ci pare
    rad:

    > - pojscie na zasilek jest psychologicznie niekorzystne i ogolnie jest to
    defensywne rozwiazanie;
    > - pracowanie fizycznie (w polsce i w taki sposob) jest totalna porazka,
    jezeli jestes osoba wyksztalcona.

    > wygladasz mi kogos, kto sie za bardzo w siebie nie wierzy. porzuc ta
    rutyne, nie mysl o bzdurach, podnies
    > swoje kwalifikacje, zastanow sie w czym jestes naprawde dobry i jak to
    wykorzystac. znajdz lepsza i lepiej > platna prace, na pewno ci sie uda - ze
    w kraju jest bezrobocie i kryzys, to nie znaczy ze nic sie nie da juz
    > zrobic. zamiast myslec o zasilku i pracy fizycznej, pomysl o wlasnym
    biznesie, bo nie jestes skazany na bycie > etatowym pracownikiem przez cale
    zycie.

    nie jestem taka pewna, czy wlasny biznes w dzisiejszej Polsce to taki dobry
    pomysl. Szczegolnie jesli zaczelo by sie od zera. Patrz ostatnie artykuly we
    "Wprost", patrz raport na ktory powoluja sie na pl.pregierz (watek
    "Przedsiebiorczosc w Polsce- wazelinuje"), koniec koncow rozejrzyj sie wokol
    siebie. Owszem warto inwestowac w siebie, szlifowac jezyki obce, poszerzac
    wiedze, nabywac nowe umiejetnosci by - gdy w koncu zrobi sie lepiej- miec
    mocniejsza pozycje. A lepiej kiedys bedzie, gorzej juz chyba byc nie moze ;)

    Asiek