PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyplom do szuflady czy....Re: Dyplom do szuflady czy....
    From: "The_foe" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyplom do szuflady czy....
    Date: Sat, 10 May 2003 15:48:27 +0200

    Mam skonczone studia i pracuje za minimalna place na szeregowym stanowisku
    biurowym. Gdybym mial mozliwosc pracy w tym zakladzie wytwarzania parafiny,
    legalnie za 1000 zł netto bym sie 5 sek nie zastanawial i zmienilbym prace.
    Dzisiaj, procz niektorych uczelni i kierunkow, studia prawie nic nie znacza.
    Tak wiec jesli ma sie wybierac miedzy praca niefizyczna, ktora nie daje
    zadnej szansy rozwoju, awansu praca fizyczna, liczy sie tylko kasa.

    Bierz te robote przy parafinie. To lepsze niz bezrobocie. Z moich
    doswiadczen wynika, ze jak sie ma prace to latwiej ja zmiebnic niz dostac ja
    bedac bezrobotnym.
    No i trzeba miec za co pic ;)