PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostałem wypowiedzenie. I co Dalej?Re: Dostałem wypowiedzenie. I co Dalej?
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dostałem wypowiedzenie. I co Dalej?
    From: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)
    Date: 22 May 2002 12:29:51 +0200

    x...@c...sz (Kaizen) wrote in <acfoq5$5or$1@news.tpi.pl>:

    >Poczytaj KP i ustaw? o szczególnych zasadach rozwiązywania umów o prac?
    >zanim zaczniesz odpowiada?.
    >
    >W swiadectwie stoi wtedy, ?e ze wzgl?dów ekonomicznych z winy pracodawcy.

    Ustawy nie czytalem, ale przepisze Ci fragment swiadectwa pracy, ktore mam
    przed soba :

    "Stosunek pracy zostal rozwiazany w wyniku : za porozumieniem stron, z
    przyczyn dotyczacych zakladu pracy, w ramach zwolnien grupowych (art.
    1 ust 1. i art. 11 Ustawy z dnia 28.12.1989 r. o szczegolnych zasadach
    rozwiazywania z pracownikami stosunku pracy z przyczyn dotyczacych zakladu
    pracy oraz o zmianie niektorych ustaw /Dz. U. Nr 4 z dnia 27 stycznia 1990
    r.Nr. 45 poz 10 z pozniejszymi zmianami."

    to cytat ze swiadectwa pracy z konca zeszlego roku, ktore mam przed soba.
    Tak wyglada to w praktyce.

    Czy zmienilo sie cos od tego czasu ? Czy mowimy o tej samej definicji
    "zwolnien grupowych" ? Jesli gosc ma napisane tylko i wylacznie, ze
    stosunek pracy zostal rozwiazany przez pracodawce, to pierwsza rzecz jaka
    przechodzi przez mysl - ze zostal z niej wyrzucony.

    Pozdrawiam,
    Wojtek