PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoradztwo zawodoweRe: Doradztwo zawodowe
  • Data: 2006-11-04 16:12:32
    Temat: Re: Doradztwo zawodowe
    Od: "Lektor" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A masz wiedzę PRAKTYCZNĄ jak wyglądają te rozmowy, na co pracodaca zwraca
    > uwagę czy dopiero się tego uczysz?

    Mam. Mam też wrażenie, że nie czytałaś dyskusji, która się rozwinęła, a
    podczas której wszystko opisałem.

    > Masz rację dla wytrawnego pracodawcy to pozorna zmiana, wszystko wyjdzie
    > przy rozmowie i pierwszych trzech misiącach pracy.

    Na razie nie wyszło w żadnym przypadku - patrz dyskusja.

    > Jest popyt, jest podaż. Prawo rynku.

    Dokładnie tak. Jednak w tym przypadku wiem już, że jest popyt od strony
    _chęci_, natomiast usiłuję wysondować, jak on wygląda od strony _możliwości_
    finansowych ludzi, którzy by takimi usługami byli zainteresowani.