eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoradca klienta - kto to?Re: Doradca klienta - kto to?
  • Data: 2005-08-22 11:11:27
    Temat: Re: Doradca klienta - kto to?
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:de57ad$ifu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > na ogół jest to praca w terenie, ale niekoniecznie - może być też
    > telemarketing.
    > Musisz podać wiecej szczegółóe - jaka firma?
    >

    Doradca klienta to stanowisko, którego nazwa nie rozstrzyga, czy jest to
    praca stacjonarna czy w terenie. Oś, tworząca szkielet takiego stanowiska,
    to "doradzanie klientom". Od osi mogą odchodzić odnogi jak np.
    telemarketing, pozyskiwanie klientów, sprzedaż, ale zgodnie z nazwą,
    priorytetowym obowiązkiem jest doradzanie (nie doradztwo).

    Doradca klienta np. informuje o nowościach w ofercie, doradza, która oferta
    jest najlepsza dla klienta, dokonuje bieżącej obsługi klienta związanej z
    korzystaniem przez klienta z produktów lub usług firmy. Jak od każdej
    reguły, tu też istnieją odstępstwa. Może się zdarzyć, że pracodawca pod
    pojęciem DC rozumie pracę repa. Drugie odstępstwo - w branży produktów lub
    usług wysoce rozwiniętych i IT doradca klienta ma znaczenie bardzo
    marginalne, o ile nie jest całkowicie zastąpiony przez wdrożeniowców,
    product/project managerów lub, wynikające z procedur, elektroniczne media
    obsługi klienta.

    pozdr.
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1