PracaGrupypl.praca.dyskusjeDokad zmierzasz Polsko? (dlugie) › Re: Dokad zmierzasz Polsko? (dlugie)
    From: "Kamil" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dokad zmierzasz Polsko? (dlugie)
    Date: Tue, 7 Oct 2003 16:03:50 +0200

    Coz mozna powiedziec, oprocz tego ze msz racje.... Niestety zdazaja sie
    zalosne przypadki po stronie pracodawcow ( ale i po drugiej stronie tez
    pelno jest wprost wrednych kombinatorow). Ja radze zeby zostawila
    taka prace bez wahania. W warszawie pelno jest ogloszen na asystentki, wiec
    nie wydaje mi sie zeby dlugo szukala.Musi tylko pamietac zeby na rozmowach
    odpowiednio swoja decyzje umotywowac i nie robic z siebie ofiary. KTO
    NIE RYZYKUJE, TEN NIE ZYSKUJE. A takie naganne postawy szefow sa tylko
    wzmacniane przez biernosc pracownikow i zagryzanie zebow, bo jakos to
    bedzie...

    Kolezanka moze tez odejsc z fasonem.... jesli pracuje na umowe zlecenie,
    moze zniknac z pracy z dnia na dzien, nikogo nie uprzedzajac. Moze zaprosic
    do firmy anonimowo Inspekcje Pracy. Moze tez wniesc pozew o ustalenie
    stosunku pracy do Sadu Pracy (bezplatnie), nawet jesli bedzie chciala odejsc
    jak najszybciej ( w zasadzie jej praca jako asystentki jma charakter
    usosunku pracy i powinna byc swiadczona w oparciu o umowe o prace). Zlosliwy
    szef, bedzie mial troche papierowej roboty i prawdopodobnie grzywne do
    zaplacenia. Pracownicy tez maja szerokie poledo popisu, jesli sa
    wykorzystywani i nie szanuje sie ich godnosci....

    Użytkownik "Mirek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > O zgrozo - musze o tym napisac bo mnie zaraz szlag trafi.
    > Dziewczyna z podkarpacia- mgr filologii romanskiej (po renomowanej
    uczelni),
    > podyplomowe studia:
    > zarzadzanie europejskie, znajomosc wloskiego i angielskiego bardzo dobra
    > szuka pracy najpierw u siebie potem w w W-wie przez ponad pol roku.
    Wreszcie