PracaGrupypl.praca.dyskusjeDokad zmierzasz Polsko? (dlugie) › Dokad zmierzasz Polsko? (dlugie)
  • Data: 2003-10-07 13:17:45
    Temat: Dokad zmierzasz Polsko? (dlugie)
    Od: "Mirek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    O zgrozo - musze o tym napisac bo mnie zaraz szlag trafi.
    Dziewczyna z podkarpacia- mgr filologii romanskiej (po renomowanej uczelni),
    podyplomowe studia:
    zarzadzanie europejskie, znajomosc wloskiego i angielskiego bardzo dobra
    szuka pracy najpierw u siebie potem w w W-wie przez ponad pol roku. Wreszcie
    znalazla - sekretarka w nieduzej warszawskiej firmie niedaleko Ursusa
    zajmujacej sie handlem bez scisle sprecyzowanego profilu. Wczesniej
    oczywiscie musiala pokonac kilkadziesiat konkurentek. Przyjeto ja nie
    podpisujac oczywiscie umowy o prace - od roku co miesiac podpisuje
    umowe-zlecenie.
    Obowiazki : oprocz typowych zajec sekretarki, parzenie kawy , herbaty
    szefom, zostawanie codziennie za darmo godzine dluzej w pracy bez wzgledu na
    to czy jest co robic czy nie.
    Nic to - niestety w tej chwili w Polsce wyzysk pracownika to czesto
    spotykane zjawiska. Ostatnio jednak szef poprosil ja na rozmowe i oswiadczyl
    ze jest niezadowolony z jej pracy poniewaz: nie sprzata pomiesczenia
    gospodarskiego i nie porzadkuje biurek swoim szefom ( nikt nie
    poinformaowal jej ze to nalezy do jej obowiazkow) w zwiazku z czym obcinaja
    jej miesieczna place o 250 PLN netto (dotychczas zarabiala ponizej 1,5k
    netto). Warto wspomniec ze dziewczyna jest prawdopodobnie najlepiej
    wyksztalcona osoba w tej firmie - glowny szef ma tylko mature. Pozostali
    pracownicy tez sa maksymalnie wykorzystywani i marnie oplacani.
    Nie wiem z czego wynika tak ementarny brak szacunku do pracownikow -
    przeciez to jest PARANOJA. Nie chce mi sie nawet nic wiecej pisac - do czego
    to wszystko zmierza??. Wspomne
    tylko ze nasza bohaterka szuka teraz innej posady w stolicy - jesli ktos
    chcialby jej w tym pomoc chetnie przekaze kontakt.

    Pozdrawiam
    Mirek