PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługie CV i co z nim począć?Re: Długie CV i co z nim począć?
  • Data: 2005-06-05 22:36:01
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć?
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:op.srw3ojnc4iukdk@okr42.gamma.furrynet.org...
    Dnia Sun, 05 Jun 2005 23:29:41 +0200, Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    napisał:

    > Tak tak. Bo przecież nazwa stanowiska wszystko powie o zakresie
    > obowiązku i
    > doświadczeniu zdobytym na tym stanowisku.

    :))). Dokladnie.
    Moje ostatnie stanowisko nazywalo sie "Pracownik centralnego dzialu
    sprzedazy"
    Faktycznie, pracodawca by bardzo duzo z niego wywnioskowal, gdybym
    poprzestal na podaniu nazwy. Dobrze, ze dysponuje pisemna opinia
    pracodawcy, ktora potwierdza to, co wpisalem do CV jako swoje pelnione
    obowiazki (w dodatku ewoluujace na przestrzeni 5 lat)

    Myślę, że Szanowni Koledzy nie doceniają nieco swoich ewentualnych
    przyszłych pracodawców :-)))

    IMVHO nazwa stanowiska i ewentualny skrócony zakres obowiązków - to
    informacje wystarczające do podjęcia przez osobę rekrutującą decyzji, czy
    umówić się z kandydatem na rozmowę kwalifikacyjną, czy też nie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński