PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługie CV i co z nim począć?Re: Długie CV i co z nim począć?
  • Data: 2005-06-05 22:34:05
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć?
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:d7vr1t$sj6$3@inews.gazeta.pl...

    > No pewnie. Może zaraz zaproponujesz zawarcie w CV tylko jednej informacji:
    > "Ja się po prostu nadaję na to stanowisko, mam wiedzę i umiejętności, a
    jak
    > mnie nie zatrudnicie, to będziecie fraaaajerzy"?

    Wydaje mi się, że Twoje argumenty są nieco "pozamerytoryczne" i nawet nie
    wiem, czy odpowiadać na Twój post...

    Nigdzie nie proponowałem zamieszczania w CV tylko jednej informacji. Ale
    uważam, że jeśli się cos umie robić naprawdę dobrze, to warto o tym napisać.
    A ukończenie kursu (jeśli nie idzie za tym zdobycie wymiernych umiejętności)
    nie jest faktem, który mówi nam o tym, czy się coś umie, czy po prostu za
    taki kurs się zapłaciło...

    CV jest - jak już ktoś wcześniej napisał w tym wątku - wizytówką, a nie
    szczegółowym życiorysem do siódmego miejsca po przecinku ;-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński