PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługie CV i co z nim począć?Re: Długie CV i co z nim począć?
  • Data: 2005-06-06 04:56:41
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Ślużyński" <m...@a...pl> wrote:

    > Wydaje mi się, że Twoje argumenty są nieco "pozamerytoryczne" i nawet nie
    > wiem, czy odpowiadać na Twój post...

    Więc tego nie rób, jak Ci to nie odpowiada.

    > Nigdzie nie proponowałem zamieszczania w CV tylko jednej informacji. Ale

    To była ironia, wiesz?

    > uważam, że jeśli się cos umie robić naprawdę dobrze, to warto o tym napisać.

    Oczywiście. Ale to chyba podstawa, prawda?

    > A ukończenie kursu (jeśli nie idzie za tym zdobycie wymiernych umiejętności)
    > nie jest faktem, który mówi nam o tym, czy się coś umie, czy po prostu za
    > taki kurs się zapłaciło...

    Wyobraź sobie, że są takie zawody w których ukończenie pewnych kursów
    oznacza, że kandydat ma przynajmniej podstawową wiedzę w temacie - albo jej
    nie ma. Nie masz ukończonych kursów, lub nie posiadasz certyfikatów - Twoje
    CV leci do przysłowiowego "kosza". I bynajmniej nie tyczy się to tylko IT.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based