PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce nie ma pracyRe: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
  • Data: 2003-08-01 10:18:45
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To proste. Trzeba przyjąc jakiś dobry program - mniejsze zło i
    konsekwentnie go
    > realizować. Bez kompromisów. To wszystko. W tej chwili to jest gaszenie
    pożarów
    > i uleganie presji. W UK Taczer (nie wiem jak się pisze) poradziła sobie z
    > górnikami doskonale. I obecnie sa jej wdziędczni zarówno inni obywatele
    jak i
    > sami górnicy. Przy żądzeniu krajem trzeba stale pamiętać o jednej
    zasadniczej
    > sprawie. Rządzi się w imieniu 40 (ok.) milionów Polaków a nie dla wąskich
> [...]
    Nie, niestety cały problem polega na tym iż nie jest to proste.
    Sławku zgadzam się z Tobą w 100% potrzebne są głębokie zmiany we wszystkich
    gałęziach gospodarki, w szkolnictwie itd.
    Ale widzisz większość mówi to samo reformy i jeszcze raz reformy, tylko samo
    magiczne słowo "reforma i dobry program" nie wystarczy. Obecny rząd nie wie
    nawet od czego zacząć i dlatego miota się tylko próbując zaskarbić sobie
    łaski wyborców ale w obecnej sytuacji gospodarczej taka polityka już nie
    wystarczy. A wszystko przez to iż do władzy dobrali się ludzie kompletnie do
    tego nie przygotowani (delikatnie mówiąc). A co do nierentownych
    przedsiębiorstw to czy np służba zdrowia jest rentowna? Może trzeba spojrzeć
    na np takie koleje nie jak na firmę która ma przynosić dochody państwu a jak
    na co państwo zapewnia nam w zamian za podatki (transport).

    Pozdrawiam
    PawełW.