PracaGrupypl.praca.szukanaDlaczego ludzie sie nie cenia??Re: Dlaczego ludzie sie nie cenia??
    From: "Monika Urbaniak" <b...@t...poznan.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Dlaczego ludzie sie nie cenia??
    Date: Thu, 7 Aug 2003 11:55:31 +0200

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bgt79u$hqq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "zgapa" <z...@n...org> napisał w wiadomości
    > facio
    > To proste ...bo nie starcza kasy
    > jak mam zarobic 150 zl dodatkowo to dlaczego mam nie zarobic? ja akurat
    > robie strony.
    > widzialam duzo gorsze niz moje za wieksze pieniadze... ale robie to co
    sie
    > trafia i tak zdarzylo mi sie pare razy odmowic bo np zrobienie wg szablonu
    > 50 stronek flaszowych za 2 zl szt to juz przegiecie.
    > jakbym zarabiala na etacie 2000 to olalabym sprawe...
> [...]

    Nidlugo to beda chcieli 0,20 groszy za sklep i 0,10 groszy za strone + VAT
    oczywiscie
    to juz dochodzi do jakiejs paranoji
    a co do wyksztalcenia i umiejetnosci to ten je ceni kto je ma, a kto ich nie
    ma to poprostu ich nie ceni.
    odwalic fuszere za kilka zlotych moglby kazdy tylko potem to sie wlecze za
    czlowiekiem, nigdy nie robie dziadostwa
    i nie mam zamiaru, zawsze trafi sie ktos kto to doceni !