PracaGrupypl.praca.szukanaDlaczego ludzie sie nie cenia??

  • 1. Data: 2003-08-07 09:29:01
    Temat: Dlaczego ludzie sie nie cenia??
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    Tylko zaczynam tu czytac 1 slowem przetargi niewolnikow na www banery itp
    wykonam sklep internetowy za 150 zl
    kto slyszal o takim czyms??
    przeciez to smiechu nie jest warte
    jak tak nisko sie cenisz i robisz dobrze to nigdy niebedziesz w branzy facio
    a jak odwalasz fuszerke za 150 zl i nazywasz to sklep to szkoda gadac
    a te texty typu strona od 200 zl czy nawet mniej
    w czym wy te strony robicie??
    a jak przyjdzie umowa o dzielo??
    to co?? gowno macie z tego
    czlowieku idz z lopata do pracy
    tam tak placa
    bo ja niewiem
    ja and www siedze cala przynajmniej (z qumplem) tydzien
    i musi ona wygladac
    nie odam gowna
    a tu co?
    baner za 10 zl
    co to za baner we flashu ktory ty sprzedaz za 10 zl?
    pokazcie przyklady bo az smiac sie chce

    Ja rozumiem ludzi ktorzy cenia swoja robote i pisza ze nalezy z nimi
    rozmawiac itp o cenie
    daja portofilio i koniec
    a tu to przetarg niewolnikow ktorzy robia albo 1 slowem gowno a nie projekty
    albo pracuja za niewolnicze stawki 2 zl na godzine

    TRAGEDIA
    SAMI LUDZIE DOPROWADZACIE DO TAKIEJ SYTUACJI!!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2003-08-07 09:44:41
    Temat: Re: Dlaczego ludzie sie nie cenia??
    Od: "Monika Urbaniak" <b...@t...poznan.pl>

    za 150 zlotych to jest i tak dobrze, tu oferuja ze zrobia sklep lub strone
    za darmo

    tylko ja nie wiem co to za motywacja i jaki bedzie efekt koncowy
    szkoda poprostu gadac

  • 3. Data: 2003-08-07 09:46:31
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zgapa" <z...@n...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > a jak odwalasz fuszerke za 150 zl i nazywasz to sklep to szkoda gadac
    > a te texty typu strona od 200 zl czy nawet mniej
    To proste ...bo nie starcza kasy
    jak mam zarobic 150 zl dodatkowo to dlaczego mam nie zarobic? ja akurat
    robie strony.
    widzialam duzo gorsze niz moje za wieksze pieniadze... ale robie to co sie
    trafia i tak zdarzylo mi sie pare razy odmowic bo np zrobienie wg szablonu
    50 stronek flaszowych za 2 zl szt to juz przegiecie.
    jakbym zarabiala na etacie 2000 to olalabym sprawe...
    a z drugiej strony jak sie maja cenic kiedy umiejetnosci i wyksztalcenia
    maja sie w Polsce nijak do zarobkow
    Vide : posty na tej grupie.
    Chcesz obejrzec
    http://republika.pl/tamara_k/
    TMK

  • 4. Data: 2003-08-07 09:48:13
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    > za 150 zlotych to jest i tak dobrze, tu oferuja ze zrobia sklep lub strone
    > za darmo
    >
    > tylko ja nie wiem co to za motywacja i jaki bedzie efekt koncowy
    > szkoda poprostu gadac

    po 1 to tak:
    taka firma to kicz... nie ceni sie kompletnie
    chce www zeby byla po lepkach
    niepatrzy zeby miala jakis dobry wyglad i niezle prezentowala ich.... tylko
    zeby byla

    po 2
    to ludzie co robia www za darmo to wogole juz przesada
    jak sie nudzicie to ja mam w gdansku duzo zajec za free
    niewolnikow z checia zatrudnie!!

  • 5. Data: 2003-08-07 09:50:44
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    przeicez to sa szablony www
    a nie strony
    jak pod szablon sie wklada cos to juz jest przegiecie
    ja bym nigdy niekupil czegos takiego!!
    i jeszce zjebal tego kto by mi proponowal taki kicz
    jak juz jest sie debilem to takie wizytowki sa do zrobienia dla kazdego :)
    tylko trzeba odpalic google
    a co do flasha
    2 zl za podstrone??
    ja pierdole za przeproszeniem
    boze pracodawcy to krwiopijcy
    jak mozna wycenic robote za 2 zl
    przeciez taki typ co robi www to robi to na odpie....

  • 6. Data: 2003-08-07 09:55:31
    Od: "Monika Urbaniak" <b...@t...poznan.pl>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakbym zarabiala na etacie 2000 to olalabym sprawe...
    > a z drugiej strony jak sie maja cenic kiedy umiejetnosci i wyksztalcenia

    Nidlugo to beda chcieli 0,20 groszy za sklep i 0,10 groszy za strone + VAT
    oczywiscie
    to juz dochodzi do jakiejs paranoji
    a co do wyksztalcenia i umiejetnosci to ten je ceni kto je ma, a kto ich nie
    ma to poprostu ich nie ceni.
    odwalic fuszere za kilka zlotych moglby kazdy tylko potem to sie wlecze za
    czlowiekiem, nigdy nie robie dziadostwa
    i nie mam zamiaru, zawsze trafi sie ktos kto to doceni !

  • 7. Data: 2003-08-07 10:12:38
    Od: iNet Solutions <i...@i...alpha.pl>

    In article <bgt7db$a7g$1@wulkan.npnet.org>, z...@n...org says...

> [...]
    > boze pracodawcy to krwiopijcy
    > jak mozna wycenic robote za 2 zl
    > przeciez taki typ co robi www to robi to na odpie....

    Co Ty sie, chlopie, tak szamoczesz? Czy to szamotanie spowoduje wzrost
    cen stron WWW? Czy da Ci jakis zysk?

    No, ale coz - Polska to taki kraj, gdzie ludzie zbyt wiele czasu
    poswiecaja na bzdury. Zamiast brac sie do roboty narzekaja jak jest
    kiepsko i do bani. Od narzekania nic sie nie polepszy.

  • 8. Data: 2003-08-07 10:13:26
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    > Jak bedziesz siedzial i narzekal, to pieniedzy Ci to nie przyniesie.
    > Polecam wziecie sie za cos ciekawego i czasem schowanie wlasnej ambicji
    > do kieszeni, gdyz zawsze beda tacy, ktorzy zrobia cos za mniejsza
    > stawke.

    masz racje
    ty mnie przebiles :)

    Dla tych wszystkich, ktorzy nie sa jeszcze naszymi klientami,
    a chcieliby poznac nasze nieograniczone mozliwosci
    przygotowalismy interesujaca oferte promocyjna!

    Przygotujemy dla Ciebie:

    - strone WWW juz za 139 PLN*

    Szczegoly znajdziesz na naszej witrynie:

    www.inet.alpha.pl

    * do podanej ceny nalezy doliczyc podatek VAT

    --

    iNet Solutions
    tel. 0607 123 453

    Koniec tematu ;)

  • 9. Data: 2003-08-07 10:13:42
    Od: iNet Solutions <i...@i...alpha.pl>

    In article <bgt64l$9ec$1@wulkan.npnet.org>, z...@n...org says...

> [...]
    > a jak odwalasz fuszerke za 150 zl i nazywasz to sklep to szkoda gadac
    > a te texty typu strona od 200 zl czy nawet mniej

    No, no, ciekawy mail. Ze swojej strony moge jedynie dodac, ze ceny
    dyktuje rynek. Obecnie wszelkiego typu strony WWW robi cala masa ludzi
    za niewielkie pieniadze. Sa tacy, ktorzy robia to rowniez za darmo. Masz
    jedno wyjscie - albo narzekac na taka sytuacje, pisac posty, aby inni
    przestali i 'nie psuli rynku,' co nie przyniesie zadnego skutku, bo
    zawsze znajdzie sie ktos, kto zrobi taniej. Albo mozesz tez przystosowac
    sie do sytuacji i wziac pod uwage, ze mozesz dodatkowo zarobic te 150
    zl, albo nie zarobic nic.

    > ja and www siedze cala przynajmniej (z qumplem) tydzien
    > i musi ona wygladac
    > nie odam gowna

    Ty siedzisz tydzien. Ale niektorzy maja juz gotowe mechanizmy napisane w
    Perlu, czy PHP, ktore generuja menu, pobieraja i modyfikuja dane w bazie
    danych, a kwestia tylko wspolpracy z innymi, ktorzy zajmuja sie
    tworzeniem grafiki.

    > Ja rozumiem ludzi ktorzy cenia swoja robote i pisza ze nalezy z nimi
    > rozmawiac itp o cenie
    > daja portofilio i koniec

    I koniec - dobrze to ujales.

  • 10. Data: 2003-08-07 10:28:03
    Od: iNet Solutions <i...@i...alpha.pl>

    In article <bgt8nt$bos$1@wulkan.npnet.org>, z...@n...org says...

    > masz racje
    > ty mnie przebiles :)

    No, widzisz. Ale mozesz przeciez zrobic strone nie za dwie, ale za
    stowe, prawda? No, chyba, ze nie bedzie Ci sie to kalkulowalo, to wtedy
    juz trzeba pomyslec o zrobieniu czegos, co sie sprzeda za wiecej i na co
    beda chetni.

    Obecnie pracuje np. nad rozbudowana wersja sklepu internetowego, ktory
    jest pisany w Perlu. Wersja bedzie bardzo elastyczna, wiele rzeczy
    bedzie mozna konfigurowac i nie bedzie zadnych ograniczen, ktore sa
    obecnie w sklepach sprzedawanych w Polsce. I cena tego sklepu na pewno
    nie bedzie wygorowana. Natomiast, jesli klient bedzie sobie zyczyl
    dodatkowe modyfikacje specjalnie dla niego, to beda juz za to pobierane
    odpowiednie oplaty.