PracaGrupypl.praca.szukanaDlaczego ludzie sie nie cenia??Re: Dlaczego ludzie sie nie cenia??
  • Data: 2003-08-07 10:13:42
    Temat: Re: Dlaczego ludzie sie nie cenia??
    Od: iNet Solutions <i...@i...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bgt64l$9ec$1@wulkan.npnet.org>, z...@n...org says...

    > Tylko zaczynam tu czytac 1 slowem przetargi niewolnikow na www banery itp
    > wykonam sklep internetowy za 150 zl
    > kto slyszal o takim czyms??
    > przeciez to smiechu nie jest warte
    > jak tak nisko sie cenisz i robisz dobrze to nigdy niebedziesz w branzy facio
    > a jak odwalasz fuszerke za 150 zl i nazywasz to sklep to szkoda gadac
    > a te texty typu strona od 200 zl czy nawet mniej

    No, no, ciekawy mail. Ze swojej strony moge jedynie dodac, ze ceny
    dyktuje rynek. Obecnie wszelkiego typu strony WWW robi cala masa ludzi
    za niewielkie pieniadze. Sa tacy, ktorzy robia to rowniez za darmo. Masz
    jedno wyjscie - albo narzekac na taka sytuacje, pisac posty, aby inni
    przestali i 'nie psuli rynku,' co nie przyniesie zadnego skutku, bo
    zawsze znajdzie sie ktos, kto zrobi taniej. Albo mozesz tez przystosowac
    sie do sytuacji i wziac pod uwage, ze mozesz dodatkowo zarobic te 150
    zl, albo nie zarobic nic.

    > ja and www siedze cala przynajmniej (z qumplem) tydzien
    > i musi ona wygladac
    > nie odam gowna

    Ty siedzisz tydzien. Ale niektorzy maja juz gotowe mechanizmy napisane w
    Perlu, czy PHP, ktore generuja menu, pobieraja i modyfikuja dane w bazie
    danych, a kwestia tylko wspolpracy z innymi, ktorzy zajmuja sie
    tworzeniem grafiki.

    > Ja rozumiem ludzi ktorzy cenia swoja robote i pisza ze nalezy z nimi
    > rozmawiac itp o cenie
    > daja portofilio i koniec

    I koniec - dobrze to ujales.

    > TRAGEDIA
    > SAMI LUDZIE DOPROWADZACIE DO TAKIEJ SYTUACJI!!!!!!!!!!!!

    Jak bedziesz siedzial i narzekal, to pieniedzy Ci to nie przyniesie.
    Polecam wziecie sie za cos ciekawego i czasem schowanie wlasnej ambicji
    do kieszeni, gdyz zawsze beda tacy, ktorzy zrobia cos za mniejsza
    stawke.