PracaGrupypl.praca.szukanaDlaczego ludzie sie nie cenia??Re: Dlaczego ludzie sie nie cenia??
    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Dlaczego ludzie sie nie cenia??
    Date: Thu, 7 Aug 2003 11:46:31 +0200

    Użytkownik "zgapa" <z...@n...org> napisał w wiadomości
    news:bgt64l$9ec$1@wulkan.npnet.org...
    > Tylko zaczynam tu czytac 1 slowem przetargi niewolnikow na www banery itp
    > wykonam sklep internetowy za 150 zl
    > kto slyszal o takim czyms??
    > przeciez to smiechu nie jest warte
    > jak tak nisko sie cenisz i robisz dobrze to nigdy niebedziesz w branzy
    facio
    > a jak odwalasz fuszerke za 150 zl i nazywasz to sklep to szkoda gadac
    > a te texty typu strona od 200 zl czy nawet mniej
    To proste ...bo nie starcza kasy
    jak mam zarobic 150 zl dodatkowo to dlaczego mam nie zarobic? ja akurat
    robie strony.
    widzialam duzo gorsze niz moje za wieksze pieniadze... ale robie to co sie
    trafia i tak zdarzylo mi sie pare razy odmowic bo np zrobienie wg szablonu
    50 stronek flaszowych za 2 zl szt to juz przegiecie.
    jakbym zarabiala na etacie 2000 to olalabym sprawe...
    a z drugiej strony jak sie maja cenic kiedy umiejetnosci i wyksztalcenia
    maja sie w Polsce nijak do zarobkow
    Vide : posty na tej grupie.
    Chcesz obejrzec
    http://republika.pl/tamara_k/