PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego jest bieda i bezrobocie. › Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
  • Data: 2003-03-22 01:23:10
    Temat: Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kyniu napisał:

    > Bo kazdy chce by zabrac tym co maja i dac tym co nie maja - stad wygrana SLD i
    > PSL. Tylko ze wyborcy tych parti zapomnieli ze za malo jest tych ktorym mozna
    > zabrac by odzielic tych co nie maja. Ludzie, a raczej motloch, woli wybierac
    > hasla, nad ich sensem wola sie nie zastanawiac. Jesli idzie o mnie to glosowalem
    > na PO.

    Jak by tak zaczac sie zastanawiac nad haslami, to zadna partia nie byla
    by godna rzadzenia Polska. Wezmy twoje PO - powstala z Kongresu
    Liberalno-Demokratycznego, ktory w wyniku m.in. karalnej dzialalnosci
    swoich czlonkow stracil poparcie i schronil sie pod skrzydlami Unii
    Demokratycznej, dzieki czemu kilku z jej czlonkow dostalo posady w
    Sejmie. Kiedy poczuli sie znow mocni, uciekli z Unii Wolnosci - czy
    uwazasz, ze karierowicze i kombinatorzy korzystajacy z liberalizacji
    gospodarki, to najlepszy material na rzadzacych ?

    Flyer