PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego jest bieda i bezrobocie. › Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
  • Data: 2003-03-22 03:20:11
    Temat: Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sat, 22 Mar 2003 02:28:16 +0100, Kyniu
    <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> zakodował:

    >Zmarnowali.

    LOL. Czyli co? Pewnie skonsumowali ;)

    >Oczywiscie ze jest roznica. Jesli pojda na autostrady budowane w polsce, przez
    >polskie firmy i przez polskich robotnikow to zostana w polsce,

    A jak urzędnik dostanie premię, to pojedzie na wakacje na Majorkę - w
    sumie racja ;)

    > a ponadto
    >czesciowo wroca do budzetu poprzez podatki od firmy i pracownikow.

    Podaj mi sposób wydania pieniędzy z budżetu, żeby część tam nie
    wróciła w postaci podatku dochodowego, VATu, czy innych obciążeń.

    > Jesli pojda
    >na sluzbowe limuzyny to pojada do francji (czy do innego kraju)

    Ale zarobi potem polski serwis, polscy mechanicy, VAT wróci do budżetu
    itd.

    >Zas premie urzednikow jesli beda dostatecznie duze szybko opuszcza nasz kraj i
    >wyladuja na jakims bezpiecznym koncie w Szwajcarii, na wybadek jakby sie zrobilo
    >goraco i przyszlo spieprzac.

    No to się zapętliłeś i wykazałeś bezsens swojego rozumowania. Przecież
    zacząłeś wątek od tego, że trzeba dać ludziom więcej pieniędzy, a
    teraz stwierdzasz, że to nie ma sensu, bo wywiozą za granicę.

    "Gdyby ludzie dobrze zarabiali i duzo wydawali to byloby
    zapotrzebowanie na uslugi i produkty, a wiec bylaby praca dla obecnie
    bezrobotnych."

    Nie mam więcej pytań i nie zamierzam z Tobą więcej o tym dyskutować.
    Nie jesteś konsekwentny nawet w soich poglądach już nie mówiąc o
    nieudolnej argumentacji.

    EOT
    --
    Pozdrawiam,