PracaGrupypl.praca.dyskusjeDajcie rady!!! › Re: Dajcie rady!!!
  • Data: 2003-10-09 08:50:07
    Temat: Re: Dajcie rady!!!
    Od: "babla" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie przejmuj się. Ja...
    - skończyłem szkołę średnią z wyróżnieniem (elektronika)
    - skończyłem studia z wyróżnieniem (elektronika+informatyka, stypendium
    naukowe)
    - praca magisterska zdobyła drugą nagrodę Stowarzyszenia Elektryków Polskich
    - już na studiach pracowałem w międzynarodowym zespole (Polska/Węgry/USA)
    - mam kilkanaście publikacji naukowych z informatyki, elektroniki i
    automatyki z czego większość w czasopismach z Listy Filadelfijskiej
    - zrealizowanych kilka dużych samodzielnych projektów (w tym grant KBN)
    - 8 lat doświadczenia jako programista (Oracle/SQLServer, C++/Delphi)
    - znam angielski płynnie
    - mam certyfikaty ISO 9000:2000
    ... i zadam teraz pytanie: "Czy któryś z pracodawców odpowiedział na moje
    CV"?

    Andrzej Wąsik