PracaGrupypl.praca.dyskusjeDajcie rady!!! › Re: Dajcie rady!!!
  • Data: 2003-10-10 18:27:42
    Temat: Re: Dajcie rady!!!
    Od: "Z. " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Studiuje zaocznie magisterski uzupelniajace, licencjat zrobiony, setki maili
    > wyslane i nikt sie nie odzywa oprocz liczacych na moja naiwnosc. gdzie
    > popelniam blad?? moze nie taka konstrukcja cv lub listu motywacyjnego. na co
    > zwracaja uwage, moze jakies przyklady cv. tylko nie dawajcie mi adresow z
    > przykladami na www bo to juz przerobilem i nie zdaje egzaminu
    > dzieki

    Pytanie - jakiej pracy szukasz i dlaczego? Jezeli jakiejkolwiek (tylko za
    odpowiednie dla Ciebie pieniadze) to jest trudno, bo wbrew pozorom pracodawcy
    wola osoby, ktore wiedza, dlaczego chca pracowac w danej firmie i nawet
    jezeli zaczynaja od stanowiska sekretarki/ asystentki (asystenta) itp. (bo
    raczej niewielka szansa, ze od razu zostaniesz specjalista lub menagerem, to
    juz nie te czasy!) to maja jakis pomysl co dalej. I moze warto sie takim
    pomyslem podzielic, juz zasygnalizowac w liscie motywacyjnym, dlaczego akurat
    ta branza, a nie inna. To oznacza, ze nie tylko szukasz pracy, ale masz
    pomysl na siebie i na to, jak chcesz sie rozwijac.
    Powodzenia
    Z.