PracaGrupypl.praca.dyskusjeDajcie rady!!! › Odp: Dajcie rady!!!
  • Data: 2003-10-09 12:31:40
    Temat: Odp: Dajcie rady!!!
    Od: "Tomi" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mysle ze przynajmniej co dziesiaty...:)
    to co jest ze po zawodowkach wiecej zarabiaja i w ogole maja prace, a ja
    nie??
    znajomosci??
    gazete sie przeglada to ciagle te same firmy (ciagle podkreslam) na
    przedstawiciela handlowego. albo takie warunki maja ze ludzie uciekaja lub
    po trzech miesiacach wywalaja zeby odzyskac klienta i nie placic nikomu za
    niego prowizji
    a gdzie tyle cieplych posadek od godziny do godziny przy biureczku??
    tych wszystkich w okienkach bym powywalal i mlodych zatrudnil - chociaz by
    sie starali!!!
    jak wyglada np. obsluga na poczcie??
    wywalic te kundy i zatrudnic nowych z wyksztalceniem!!!
    tak poczta najlepiej by swoj wizerunek naprawila.
    nie mam juz pomyslow gdzie szukac pracy
    setki maili, chodzenie osobiscie, dzwonienie, znajomi, gazeta.
    poddaje sie
    mam dosc
    a niech zdechne z glodu
    widocznie nie ma dla mnie tu miejsca