PracaGrupypl.praca.dyskusjeDV-2004 › Re: DV-2004
  • Data: 2002-09-04 19:39:09
    Temat: Re: DV-2004
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <al5n10$oqf$1@bp.bipnet.pl> Maciej Czaplinski napisał(a):
    > DV-2004

    > czesc,
    > ja znam angielski, ale tez zwatpilem, bo w kilku miejscach w sieci spotkalem
    > sie z twierdzeniem, ze od tej edycji akceptowane sa _tylko_ zdjecia w
    > formacie 5x5 cm.
    > Czy ktos wie jak to w koncu jest ?

    Przecież tam jest do cholery napisane, czemu nei wierzysz? Kogo musiałbyś się
    zapytać, żeby uwierzyć? Busha? Saddama???

    SIZE: Between 1&1/2 by 1&1/2 and 2 by 2 inches (37-50 mm) square

    Czyli 5x5 zostanie zaakceptowane, ale mniejsze (do 3,7x3,7) też. Byle kwadratowe.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/