PracaGrupypl.praca.dyskusje › DV-2004

  • 1. Data: 2002-09-04 17:47:46
    Temat: DV-2004
    Od: "Sławek Całka" <s...@w...pl>

    Czy ktos sie orientuje jakiej wielkosci ma byc zdjecie i koperta na DV-2004
    za informacje dziekuje. pozdrawiam papa

  • 2. Data: 2002-09-04 17:57:17
    Temat: Re: DV-2004
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <al5h1q$c5e$1@news.tpi.pl> Sławek Całka napisał(a):
    > Czy ktos sie orientuje jakiej wielkosci ma byc zdjecie i koperta na DV-2004
    > za informacje dziekuje. pozdrawiam papa

    Jasny gwint: http://travel.state.gov/DV2004.html

    A jeśli nie znasz angielskiego, to zostań lepiej w ojczyźnie.

    papa
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-09-04 19:32:01
    Od: "Maciej Czaplinski" <maciek@bez_spamu.bipnet.pl>

    DV-2004

    > Jasny gwint: http://travel.state.gov/DV2004.html
    >
    > A jeśli nie znasz angielskiego, to zostań lepiej w ojczyźnie.

    czesc,
    ja znam angielski, ale tez zwatpilem, bo w kilku miejscach w sieci spotkalem
    sie z twierdzeniem, ze od tej edycji akceptowane sa _tylko_ zdjecia w
    formacie 5x5 cm.
    Czy ktos wie jak to w koncu jest ?
    pozdr,
    Maciek

  • 4. Data: 2002-09-04 19:39:09
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <al5n10$oqf$1@bp.bipnet.pl> Maciej Czaplinski napisał(a):
> [...]
    > sie z twierdzeniem, ze od tej edycji akceptowane sa _tylko_ zdjecia w

    Przecież tam jest do cholery napisane, czemu nei wierzysz? Kogo musiałbyś się
    zapytać, żeby uwierzyć? Busha? Saddama???

    SIZE: Between 1&1/2 by 1&1/2 and 2 by 2 inches (37-50 mm) square

    Czyli 5x5 zostanie zaakceptowane, ale mniejsze (do 3,7x3,7) też. Byle kwadratowe.

  • 5. Data: 2002-09-05 06:28:30
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    > Czy ktos sie orientuje jakiej wielkosci ma byc zdjecie i koperta na
    DV-2004
    > za informacje dziekuje. pozdrawiam papa

    Ile razy mozna?

    www.usinfo.pl

  • 6. Data: 2002-09-05 06:33:41
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    > Ile razy mozna?
    >
    > www.usinfo.pl

    Albo dokladniej jak ktos nie moze znalezc:

    http://www.usinfo.pl/consular/docs/DV-2004_pol.pdf

  • 7. Data: 2002-09-05 08:03:51
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    On Thu, 5 Sep 2002 08:33:41 +0200, "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>
    wrote:

    >Albo dokladniej jak ktos nie moze znalezc:
    >
    >http://www.usinfo.pl/consular/docs/DV-2004_pol.pdf

    jedno mi sie nie podoba
    w polskim tlumaczeniu jest przyklad formularza i wszystkie pola sa
    przetlumaczone

    zawsze mi sie zdawalo ze opisy pol maja byc w ang. ?

    co zrobia ludzie czytajacy tylko polska wersje ?

  • 8. Data: 2002-09-05 08:38:08
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

> [...]
    > przetlumaczone
    >
    > zawsze mi sie zdawalo ze opisy pol maja byc w ang. ?
    >
    > co zrobia ludzie czytajacy tylko polska wersje ?

    Jesli dobrze panietam to nawet w polskiej wersji tego dokumentu jest
    nbapisale ze wszystko musi byc napisane w jezyku angielskim a wszelkie nazwy
    (nazwisko imie miasto) maja byc napisane alfabetem lacinskim bez znakow
    diakrytycznych.

    AM

  • 9. Data: 2002-09-05 08:47:37
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Przecież tam jest do cholery napisane, czemu nei wierzysz? Kogo musiałbyś
    się
    > zapytać, żeby uwierzyć? Busha? Saddama???

    Jak już to Osamy ;-)

  • 10. Data: 2002-09-05 08:59:19
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    On Thu, 5 Sep 2002 10:38:08 +0200, "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>
    wrote:

> [...]
    >(nazwisko imie miasto) maja byc napisane alfabetem lacinskim bez znakow

    a przyklad jest po polsku 8-)))