PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy znacie jakies firmy w polsce zajmujace sie UMTS/LTE? › Re: Czy znacie jakies firmy w polsce zajmujace sie UMTS/LTE?
  • Data: 2008-05-07 22:34:54
    Temat: Re: Czy znacie jakies firmy w polsce zajmujace sie UMTS/LTE?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Alez jestem w UK i mam sporo roboty w R&D do LTE, jednak motywacja
    moja jest czysta ciekawosc (?), czy w ogole cos, a jak tak to gdzie i
    jak.

    Po prostu chcialem sprawdzic, czy ktos o to zapyta (uwaga, subtelny
    absurd :-D )

    dlatego nie liczylbym na razie na prace przy LTE w Polsce, natomiast UMTS jak
    najbardziej.
    Smutne to dosyc, Polska jak to czesto juz bywalo idzie pare krokow z
    tylu.

    Dzieki wszystkim za rzeczowe odpowiedzi
    S.