PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy znacie jakies firmy w polsce zajmujace sie UMTS/LTE? › Re: Czy znacie jakies firmy w polsce zajmujace sie UMTS/LTE?
  • Data: 2008-05-07 11:51:50
    Temat: Re: Czy znacie jakies firmy w polsce zajmujace sie UMTS/LTE?
    Od: d...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Maj, 08:09, "Waldek M." <w...@l...localdomain> wrote:

    > Ericpol coś tam robi(ł). Tyle, że najpierw pani rekruterka mnie
    > intensywnie namawiała, a potem okazało się... że przenoszą projekt
    > do Łodzi. Z tego co zresztą słyszałem, w tej firmie dość
    > często rzuca się projekty w sposób chaotyczny: Kraków->Białoruś->Kraków
    > -> Łódź.
    >
    > Natomiast Motorola w Polsce skupia się akurat na systemach bezpieczeństwa
    > publicznego, a z UMTS się wycofywała.
    >
    > Jeśli tak bardzo "kręci" Cię UMTS - to w UK powinieneś mieć co robić ;)

    Polecasz przeprowadzke do UK, a sam nie chciales sie przeprowadzic do
    Lodzi ? ;)

    Ericpol dostal ostatnio duzy projekt zwiazany z WCDMA miedzy innymi
    dlatego, zeby doswiadczeni pracownicy, ktorzy dotad sie tym zajmowali
    (Szwedzi, Irlandczycy) byli wykorzystywani wlasnie w LTE. Zrozumiale
    jest, ze dostawcy nie beda outsourcowali rozwoju kluczowych
    technologii, dlatego nie liczylbym na razie na prace przy LTE w
    Polsce, natomiast UMTS jak najbardziej. Odpowiadajac zatem na pytanie,
    kiedy bedzie u nas telekomunikacyjny R&D - wtedy, gdy polskie firmy go
    sobie same wypracuja.

    G.