PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy znacie jakies firmy w polsce zajmujace sie UMTS/LTE?

  • 1. Data: 2008-04-30 22:40:22
    Temat: Czy znacie jakies firmy w polsce zajmujace sie UMTS/LTE?
    Od: s...@g...com

    a dokladniej R&D tych lub podobnych technologi bezprzewodowych,
    projektowanie,programowanie Layer 1 / 2 w systemach czasu
    rzeczywistego?
    Z tego co wiem to para sie tym NSN z Wroclawia - wiecie o kims
    jeszcze?

    Dzieki

  • 2. Data: 2008-04-30 22:55:24
    Od: s...@g...com

    chetnie sie dowiem tez o tych w europie

  • 3. Data: 2008-05-01 07:54:16
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > rzeczywistego?
    > Z tego co wiem to para sie tym NSN z Wroclawia - wiecie o kims

    Obiło mi się o uszy kiedyś, że Motorola miała to w swojej działce.
    Przynajmniej tak z ogłoszeń rekrutacyjnych wynikało, więcej
    trzeba by się dopytać ludzi pracujących tam.

  • 4. Data: 2008-05-01 10:51:15
    Od: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>

    g.googlegroups.com...
> [...]
    > rzeczywistego?
    > Z tego co wiem to para sie tym NSN z Wroclawia - wiecie o kims

    Z tego co wiem powermedia szukała ludzi na stanowiska związane z tym
    tematem, ale z tego co wyczaiłem to chodziło o ludzi dla NSN, czy jakiegoś
    robionego przez NSN projektu.

  • 5. Data: 2008-05-01 18:14:57
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Thu, 1 May 2008 09:54:16 +0200, tukan napisał(a):
    > Obiło mi się o uszy kiedyś, że Motorola miała to w swojej działce.
    > Przynajmniej tak z ogłoszeń rekrutacyjnych wynikało, więcej
    > trzeba by się dopytać ludzi pracujących tam.

    Miała - już nie ma. Przynajmniej w Polsce :-)

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 6. Data: 2008-05-03 14:14:10
    Od: Krzysztof Zborowski <k...@g...com>

    On 1 Maj, 00:40, s...@g...com wrote:
> [...]
    > rzeczywistego?
    > Z tego co wiem to para sie tym NSN z Wroclawia - wiecie o kims

    Ericpol?
    Może nie aż LTE ale UMTS jak najbardziej.

    Pzdr,
    Krzysztof Zborowski

  • 7. Data: 2008-05-06 23:35:59
    Od: s...@g...com

    myslalem ze bedzie tego troche wiecej, a przynajmniej takich
    outsourcingowych firm typu motor_la albo ericp_l...
    kiedy wreszcie w kraju pojawi sie jakis telekomunikacyjny R&D z
    prawdziwego zdarzenia?

  • 8. Data: 2008-05-06 23:55:30
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    s...@g...com pisze:
    > myslalem ze bedzie tego troche wiecej, a przynajmniej takich
    > outsourcingowych firm typu motor_la albo ericp_l...
    > kiedy wreszcie w kraju pojawi sie jakis telekomunikacyjny R&D z
    > prawdziwego zdarzenia?

    A właściwie dlaczego obawiasz się napisać 'Motorola' i 'Ericpol'?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    ''And I thank you, I thank you for doing your duty,
    you keepers of truth, you guardians of beauty.
    Your vision is right, my vision is wrong,
    I'm sorry for smudging the air with my song.''

  • 9. Data: 2008-05-07 06:09:11
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 6 May 2008 16:35:59 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):
    > myslalem ze bedzie tego troche wiecej, a przynajmniej takich
    > outsourcingowych firm typu motor_la albo ericp_l...
    > kiedy wreszcie w kraju pojawi sie jakis telekomunikacyjny R&D z
    > prawdziwego zdarzenia?

    Ericpol coś tam robi(ł). Tyle, że najpierw pani rekruterka mnie
    intensywnie namawiała, a potem okazało się... że przenoszą projekt
    do Łodzi. Z tego co zresztą słyszałem, w tej firmie dość
    często rzuca się projekty w sposób chaotyczny: Kraków->Białoruś->Kraków
    -> Łódź.

    Natomiast Motorola w Polsce skupia się akurat na systemach bezpieczeństwa
    publicznego, a z UMTS się wycofywała.

    Jeśli tak bardzo "kręci" Cię UMTS - to w UK powinieneś mieć co robić ;)

    Pozdr.
    Waldek

  • 10. Data: 2008-05-07 11:51:50
    Od: d...@t...pl

    On 7 Maj, 08:09, "Waldek M." <w...@l...localdomain> wrote:

> [...]
    > publicznego, a z UMTS się wycofywała.
    >
    > Jeśli tak bardzo "kręci" Cię UMTS - to w UK powinieneś mieć co robić ;)

    Polecasz przeprowadzke do UK, a sam nie chciales sie przeprowadzic do
    Lodzi ? ;)

    Ericpol dostal ostatnio duzy projekt zwiazany z WCDMA miedzy innymi
    dlatego, zeby doswiadczeni pracownicy, ktorzy dotad sie tym zajmowali
    (Szwedzi, Irlandczycy) byli wykorzystywani wlasnie w LTE. Zrozumiale
    jest, ze dostawcy nie beda outsourcowali rozwoju kluczowych
    technologii, dlatego nie liczylbym na razie na prace przy LTE w
    Polsce, natomiast UMTS jak najbardziej. Odpowiadajac zatem na pytanie,
    kiedy bedzie u nas telekomunikacyjny R&D - wtedy, gdy polskie firmy go
    sobie same wypracuja.

    G.