eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wypada żądać potwierdzenia OTRZYMANIA MAILA?Re: Czy wypada żądać potwierdzenia OTRZYMANIA MAILA?
  • Data: 2004-03-18 17:49:44
    Temat: Re: Czy wypada żądać potwierdzenia OTRZYMANIA MAILA?
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    news:cooi50lssio7cg382o12ni9jcbs5uc8klv@4ax.com...
    > Stało się to Wed, 17 Mar 2004 20:28:49 +0100, gdy "Jakub Zysnarski"
    > <a...@n...koncu.postu> napisał:
    >
    > >IMO nie. Co więcej, bardziej kulturalne firmy mają włączone nawet cos
    > >takiego, jak autoresponder - automatycznie wysyła informację o otrzymaniu
    > >maila.
    >
    > Coraz więcej firm autorespondery wyłącza, szczególnie jeśli na ich konta
    > przychodzi spam i wirusy (wysyłane z przypadkowych adresów "From:").
    > W takich przypadkach odpowiedź idzie albo w kosmos, albo trafia do
    > niewinnej osoby :), albo informuje spamera o tym, ze konto istnieje.
    >
    > Tak czy inaczej, po przeczytaniu maila (przez czlowieka) i zapisaniu CV,
    > potwierdzenia powinny byc wysylane (np. z szablonów podręcznych, jesli w
    > firmie uzywają Bata lub podobnie rozbudowanego programu).
    >
    No ale dla HR - owca to jest taaaaaaaaaaakie skomplikowane i pracochłonne
    zadanie. Po przeczytaniu maila albo go zostawić, albo skasować, jeśli
    odrzucony na starcie, i do wszystkich, którzy nie zostali skasowani wysłać
    JEDNEGO I TEGO SAMEGO maila. Za dużo roboty ...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1