PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto mowic ? › Re: Czy warto mowic ?
    From: "MiJa" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto mowic ?
    Date: Thu, 20 Apr 2006 08:11:07 +0200

    Dzieki za odpowiedz!
    Jotte!
    Wiem, ze przez "W" ale "D" robi swoje natomiast jestem pierwszy raz na tej
    grupie i z tego co zauwazylam to nie bylo takiego tematu poruszanego. Chce
    byc uczciwa wobec byc moze nowego pracodawcy. Jezeli takie pytania Ciebie
    irytuja to jest prosta rada- nie odpowiadaj, chociaz bardzo ladnie mi
    rozjasniles wszystko za co dziekuje.
    Pozdrawiam MiJa.