PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto mowic ? › Re: Czy warto mowic ?
  • Data: 2006-04-20 20:29:00
    Temat: Re: Czy warto mowic ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:af868$4447ec5e$540ab556$30451@news.chello.pl MiJa
    <s...@w...pl> pisze:

    > Czy mozna na tej grupie zapytac sie "Czy warto na stanowisku ......
    > pracowac za ............. zł " ? :)
    Oczywiście, że można. Przecież to powszechnie dostępna, niemoderowana grupa,
    pytaj o co chcesz. Formy, treści i w ogóle udzielenia odpowiedzi nikt Ci nie
    zagwarantuje.

    > Czy tez bylo to poruszane setki razy?
    Nie wiem. Nie podajesz ani stanowiska, ani kwoty, to skąd ma ktoś wiedzieć
    czy to już było poruszane? Zajrzyj do archiwum, jeśli dobrze poszukasz i nie
    znajdziesz - pytaj tu.
    I w ogóle nie przejmuj się tak tym wszystkim, pobędziesz na grupie (nawet
    biernie) to się zorientujesz, nie bądź niecierpliwa i nadwrażliwa, będzie
    OK, zobaczysz. :)

    Jotte