PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto mowic ? › Re: Czy warto mowic ?
  • Data: 2006-04-20 08:52:57
    Temat: Re: Czy warto mowic ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:8704f$44472597$540ab556$20362@news.chello.pl MiJa
    <s...@w...pl> pisze:

    > jestem pierwszy raz na
    > tej grupie i z tego co zauwazylam to nie bylo takiego tematu
    > poruszanego.
    Nie zliczę ile razy osoby piszące, że są "zatrudnione" na umowę-zlecenie czy
    umowę o dzieło były tu poprawiane i ile razy zagadnienie umowa
    cywilno-prawna vs. umowa o pracę było wyjaśniane.

    > Chce byc uczciwa wobec byc moze nowego pracodawcy.
    To się chwali. ;)

    > Jezeli
    > takie pytania Ciebie irytuja to jest prosta rada- nie odpowiadaj,
    Nie rozumiesz. Sporo ludzi czerpie z tej grupy informacje nt. różnych spraw
    związanych z pracą. Ogólny stan wiedzy w tym zakresie, jaki reprezentują
    pracownicy jest niski - wierz mi - wiele pytań dowodzi, że delikwent nawet
    pobieżnie nie przejrzał kodeksu pracy. Padały nawet pytania typu "jestem
    _zatrudniony_ na umowę-zlecenie od 1,5 roku, ile urlopu mi przysługuje?".
    Poczytaj archiwum, to się przekonasz. Ileż razy można to samo? Potem ktoś
    zielony to przeczyta i jeszcze uwierzy.

    Jotte