PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp.Re: Czy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp.
    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików,
    programistów itp.
    Date: Tue, 31 Jan 2006 06:41:16 +0100

    > Mam pyt. do osób pracujących przy komputerach... czy Waszym zdaniem warto
    > inwestować w sprzęt? Wiadomo, że większość środowisk programistycznych da
    > się uruchomić na starych kompterach... ale jaki wtedy komfort pracy?

    Ja kiedyś do grafiki-dtp miałem PII266, 64 RAMu, 3,2 GB HD. jak większość
    kilka dobrych lat temu. A dziś ludziom się wmawia "...AMD64 3000+ nadaje się
    tez do pracy biurowej..." - cytat z jakiejś komp gazetki. Nic dziwnego, że
    moja dziewczyna mnie się pyta czy PIII500, 256 Ram ... nada się do internetu
    i pisania w wordzie?...

    > Chciałbym żebyście napisali na jakich komputerach pracujecie i co robicie
    > czy szybki sprzęt ułatwia i przyśpiesza rzeczywiście pracę?

    Obecnie dostępne komputery są wystarczające do wszystkiego. Coraz więcej
    osób pracuje na kompach i nie mają elementarnej wiedzy o nich. Znajomy na
    kompie klasy P4 3Ghz, narzekał na szybkość pracy. A pracował głównie w
    office 97 !!! Wystarczyło zdefragmentować dysk :-) A był tak
    rozdefragmentowany że Norton defraga robił 8 godzin !!!
    O komputer trzeba też dbać i przeciętnemu człowiekowi wystarczy na długie
    lata. Nawet najszybszy komputer można tak zaśmiecić, że będzie wolny jak
    muł.

    Pozdr
    Kriss