PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp.Re: Czy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp.
  • Data: 2006-01-31 11:02:01
    Temat: Re: Czy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp.
    Od: "supp" <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:drn48q$2un$2@inews.gazeta.pl...
    > Full rebuild duzej aplikacji powerbuilderowej pod Athlon 2000XP i 512MB a
    > PIV 2.4GHz i 1GHz - jest duza roznica
    > Chec testowania na vmware - kazdy MB RAMu jest cenny.
    > Ale dla mnie najwazniejsza jest karta dwumonitorowa i podlaczone dwa
    > monitorki - na jednym kod a na drugim wymiennie poczta ze zgloszonymi
    > bledami, kolejne zadania do zrobienia czy dokumentacja.

    Dwa monitory to zbedny luksus, no ale jesli pracodawca nie ma nic przeciwko
    temu to w koncu wszystko jest dla ludzi.

    Ja osobiscie pracuje na laptopie 15,4", 2Ghz Athlon 1GB RAM bo:
    * jest przenosny i moge zabrac prace np. do sali konf. jesli open-space mnie
    wk**wia :)
    * w domu jesli cos mi przyjdzie do glowy to zaraz to zapisze razem z innymi
    notatkami
    * w podrozy nie trace czasu na patrzenie przez okno tylko np. czytam
    e-booka, ogladam film itd :)

    Generalnie to dobry sprzet, dopasowany do specyfiki pracy, to jest podstawa,
    bez ktorej pracodawca utrudnia lub wrecz unimozliwia tobie wykonywanie
    pracy.

    .