PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp.Re: Czy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp.
  • Data: 2006-01-31 09:25:03
    Temat: Re: Czy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp.
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał napisał(a):

    > Mam pyt. do osób pracujących przy komputerach... czy Waszym zdaniem warto
    > inwestować w sprzęt? Wiadomo, że większość środowisk programistycznych da
    > się uruchomić na starych kompterach... ale jaki wtedy komfort pracy?

    Właśnie. Da się _uruchomić_. I tylko tyle IMHO. Wpakuj sobie na komputer
    porządne, rozbudowane IDE (Visual Studio 2003, Visual Studio 2005, Zend
    Studio) + jakąś intensywnie wykorzystywaną bazę, to się tak zacznie mulić,
    że o komforcie pracy nie ma mowy. A biorąc pod uwagę, że można jeszcze
    w tle słuchać radia internetowego i mieć z boku google desktop (przydatny
    do różnych notatek na szybko, sprawdza też pocztę). Oczywiście na
    wolniejszych komputerach też się da pracować, ale wtedy lepiej zapomnieć o
    IDE, które mają dobre podpowiadanie argumentów funkcji, bo takie potrafią
    strasznie dużo przymulać. Poza tym wygoda pracy przy stanowisku, przy którym
    siedzisz 8-12h/dzień jest chyba dość istotna, nie? Po co się męczyć...

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl