PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda?Re: Czy to prawda?
  • Data: 2003-12-22 01:26:52
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Wybacz, ale uwazam, ze wiekszosc po OBU stronach stanowia popluczyny pzpr.
    > A szefami w najwiekszych firmach i panstwowych i prywatnych, rowniez sa
    > ludzie, ktorzy otrzymali te stanowiska z nadania pzpr-owskiego i utrzymali
    > je po "przemianach".
    > Natomiast mali pracodawcy, dostajacy w tylek i probujacy sie utzrymac na
    > powierzchnii, do ktorych tak jakby adresujesz swoje posty, zbieraja owoce
    > polityki postpezetpeerowskiej i nieprzytomnego dostosowywania sie do unii,
    > dajacych w efekcie coraz wyzsze koszty miejsca pracy oraz wskutek likwidacji
> [...]
    Moje posty obliczone są na skopanie tyłków politykom. Pracodawcom dostaje się
    niejako przy okazji bo są produktami wazeliniarskiej polityki kolejnych
    rządów wobec BCC. Bezrobotni nie są na taką skalę zrzeszeni jak pracodawcy i
    nie mają lobby w Wa-wie. Grupkom bezrobotnych już dwukrotnie udało się złożyć
    niezapowiedziane wizyty w budynku Sejmu. Takie wejścia są wbrew pozorom
    łatwe, bo bezrobotnych w Polsce nikt nie widzi, ale będą skuteczne dopiero
    gdy przy kolejnym wejściu zostanie dokonane MOR politykom njbardziej
    zasłużonym dla rozwoju bezrobocia.

    Marek