PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy obawiacię się o utratę pracy › Re: Czy obawiacie się o utratę pracy
    From: sieciowy groszek <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy obawiacie się o utratę pracy
    Date: Sat, 24 Jan 2009 10:59:54 +0100

    Osobiście się nie obawiam, choć w mojej firmie nastąpiło "oczyszczenie"
    w efekcie około 5% osób zostało zwolnionych wskutek nie przedłużania
    umów, tudzież osobom które deklarowały "odejście" a były dość cenne dla
    firmy nie oferowano negocjonowania warunków itp. mogły odejść zaraz po
    zakończeniu rozpoczętych spraw.
    Ale teraz nowy rok i już rozpoczynają się rekrutacje.

    Bardziej boli mnie inna sprawa od maja zeszłego roku przestałem
    otrzymywać bezpośrednie oferty od Head Hunterów, od tego czasu dostałem
    dosłownie kilka, kiedyś zdarzała się taka ilość w jednym tygodniu.
    Reasumując zmiana pracy może być teraz trudniejsza a jeśli pracodawcy
    sobie to uzmysłowią mogą nie poprawiać warunków finansowych bo wiedzą że
    i tak potencjalny pracownik szybko nie znajdzie już czegoś lepszego na
    horyzoncie.

    Piszę to jako osoba zadowolona z pracy i pensji.