PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy obawiacię się o utratę pracy › Re: Czy obawiacię się o utratę pracy
  • Data: 2009-01-24 21:49:06
    Temat: Re: Czy obawiacię się o utratę pracy
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tbud" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:glej12$610$1@news.task.gda.pl...
    > Jakie s? wasze opinie czy boicię się o utratę pracy w nadchodz?cym
    > kryzysie. Jak jest u was w firmach?

    W mojej na razie nie ma zwolnień, choć były informacje o obcięciu premii,
    jeśli wynik sprzedaży spadnie. Za grudzień niestety spadł, to samo zapowiada
    się na styczeń. Jeśli w ogóle miałby ktoś wylecieć, to raczej ktoś z osób
    zatrudnionych w ostatnim półroczu (ludzie świeżo po studiach bądź personel
    niższego szczebla). Aha - jedna osoba zwolniła się sama, chyba wyjechała z
    kraju.