PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jesteś uczciwy? › Re: Czy jesteś uczciwy?
    From: n...@g...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jesteś uczciwy?
    Date: Mon, 21 Mar 2005 00:47:19 +0900

    CanoE wrote:

    > popadasz w skrajnosc i przesadzasz..

    Tak to juz jest z porownaniami. Celowo wybralem takie "z zycia wziete" -
    operujac punktami, promocjami itp. latwo przeoczyc, ze kryja sie za nimi
    calkiem zwyczajne pieniadze. Bynajmniej nie sugerowalem, ze nosisz przy
    sobie kij bejsbolowy.

    [...]
    > ale wykorzystanie punktow klienta za jego zgoda (po uprzednim
    > spytaniu/prosbie) uwazasz za kradziez?? ja bym to nazwala "napiwek"

    1. Klient moze rozporzadzac swoimi punktami w zakresie ustalonym
    umowa/regulaminem. W szczegolnosci, jesli taka umowa nie zostala zawarta
    to nie ma czegos takiego jak "punkty".
    2. Napiwki to dobrowolny i spontaniczny gest klienta. Zakladajac, ze
    przyjmowanie napiwkow nie jest zabronione regulaminem pracy, kasjer moze
    co najwyzej wystawic kapelusz z napisem "wesprzyj glodnego kasjera".