PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy. › Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    Date: 15 Apr 2003 18:10:53 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > To ja mam pytanie, jako człowiek który wyrósł na TP 5.0 jestem jakiś
    > gorszy??

    jesli juz z niego wyrosles, to masz duze szanse nie byc gorszy ;-)

    a tak powaznie. hmm dla niektorych ludzi bedziesz lepszy (bo mlodszy,
    bo nieobciazony jakimis bzdurnymi wspomnieniami ZXów, assemblerem Z80
    czy 6810 czy 6502, bo nie wywyzszajacy sie znajomoscia drukarek wierszowych
    czy dyskietek 8").
    a dla innych gorszy (z dokladnie tych samych powodow).

    Ja tam wciaz uwazam za jedne z wiekszych swoich osiagniec programistycznych
    programy pisane w Basicu na ZX-Spectrum i assemblerze 6502 na Atari 800 XL.
    Choc zapewne byly to beznadziejnie badziewne programy napisane na pale,
    a nie w jakikolwiek zorganizowany/przemyslany sposob - trzeba bylo sie zmiescic
    w malej pamieci i to sie udalo. [6 strona w atarynce ;-) - powazna gra
    zmieszczona w 256 BAJTACH :->>> - strzelanka dwuosobowa dzojstikowa]
    Kto z klikaczy VBowo/Delphiowych zrozumie dzis programiste wlasnymi recami
    wypelniajacego rejestry ukladow scalonych? Programiste z dymiaca lutownica
    w dloni i wlasnorecznie zrobionym drewnianym dzojstikiem przylutownym na stale
    do komputera, bo wtyczki DB9 byly w wiejskich sklepach nieosiagalne :-))).
    Tak bylo calkiem niedawno!

    No i dolaczylem do grona zgredow rozczulajacych sie nad sdawnymi czasami ;-).

    Ale dzis jest na szczescie linux - pisanie driverow do jadra albo Xow, co
    bardzo zadko, ale jednak zdarza mi sie ostatnio robic, jest podobnie
    radosne.

    pozdrawiam

    romekk