PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy. › Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
  • Data: 2003-04-15 17:50:03
    Temat: Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotrG" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:b7hef3$db8$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Nie. Tak naprawdę chodzi o to, ze informatyki nie nauczysz sie _tylko_ w
    > szkole, a zycie pokazuje, ze kazda - nawet najbardziej egzotyczna - wiedza
    > zadziwiajaco czesto sie przydaje.
    To to ja wiem :)

    > Ale z tego co piszesz rozumiem, ze mozna z toba rozmawiac jak z
    > informatykiem, a nie jak z absolwentem ;-)
    No ja poszedłem do szkoły po papier nie wiedzę, wtedy byłem na etapie czego
    to ja nie umiem..., jednak jak się okazało i tam nauczyłem się czegoś nowego
    i tak naprawdę za odpowiedzią na każde pytanie pojawia się następne pytanie
    i tak nie ma końca. Dziś twierdzę że jestem informatykiem przez małe i bo
    poznałem ludzi, którzy wiedzą (nie we wszystkich dziedzinach informatyki,
    ale jednak) dużo więcej ode mnie. Nadal jednak twierdzę, że studia to strata
    czasu (w przypadku informatyki), mam siostrzeńca który ma w tej chwili 11
    lat i już powoli programuje w Pacalu. Ja zaczynałem w podobnym wieku ale do
    wszystkiego musiałem dochodzić sam, on ma mnie, zastanawiam się co będzie
    potrafił w moi wieku...

    No wiesz, ale dobrze w cale nie jest.

    motto
    icq: 238159966