PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy. › Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
  • Data: 2003-04-15 19:40:31
    Temat: Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
    news:b7hkj2$c8l$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Widzisz, jeśli utożsamiasz informatykę z umiejętnością programowania, to
    > może i miałbyś rację. Ale informatyka to dużo, dużo więcej.
    Wiem o tym, ale dla mnie jest ona programowaniem, reszty jak to mawiał mój
    wykładowca małpy się nauczy(choć pewnie także jest to zbyt duże
    uogólnienie).

    > Weźmy przykład pierwszy z brzegu - problem stopu. Który samouk sam
    > go udowodni, pozna i zrozumie płynące z niego implikacje? Ilu samouków
    > odkryje pożytki płynące ze struktur bardziej zaawansowanych, niż drzewo
    > czy kolejka? Jak wielu samouków poczuje potrzebę poznania języków
    > logicznych lub funkcyjnych? Odpowiedź: zgoła żaden, w skali
    > województwa/kraju.
    No tak tu masz rację, ale nadal nie wiem po co studia, skoro ja ich nie mam
    a wiem o czym piszesz. Tak ku ścisłości jestem Technikiem informatykiem o
    specjalności - programista. Nie mam wyższego i pewnie mieć już nie będę,
    chociaż niezbadane są wyroki boskie. :P

    > O. A gdyby grał na podwórku w piłkę?
    Nie gra, siedzi godzinami nad Pascalem (ja go do tego nie zmuszałem jakby
    co)

    motto
    icq: 238159966