PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!? › Re: Czy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!?
  • Data: 2006-11-09 12:35:17
    Temat: Re: Czy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!?
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-11-09 08:03:01 +0100, Immona <c...@n...gmailu> said:
    (...)

    > Cos podobnego zauwazylam przegladajac rozrosnieta dyskusje na gazeta.pl
    > pod tym artykulem. Tzn. ludzie boja sie uzyc slow, na ktore to
    > zasluguje. I to powinno budzic wiekszy niepokoj niz glupota prezydenta.

    Oj, bardzo trafna uwaga. Mam wrażenie, że wolne społeczeństwo by się
    szamotało. Polacy nigdy takim społeczeństwem nie byli i gładko wracają
    pod but reżimu. Autocenzura jest już silna. Przy okazji tragicznych
    wypadków w gimnazjum widać, że sami postulujemy ograniczanie naszych
    praw w imię "bezpieczeństwa". A przecież ludzie, którzy godzą się na
    ograniczenie wolności w imię bezpieczeństwa nie są godni obu...

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.