PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!? › Re: Czy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!?
  • Data: 2006-11-12 08:46:22
    Temat: Re: Czy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!?
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chyba jednak działam zbyt emocjonalnie:) co nie mienia mojego nastawienia do
    głowy państwa

    tu oswiadczenie kancelarii prezydenta:
    http://www.prezydent.pl/x.node?id=1011848&eventId=70
    27353

    tu rozszerzony artykuł z daily mail (uwzględniający "błąd w tłumaczeniu")
    http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/
    news.html?in_article_id=415147&in_page_id=1770

    Swoją drogą to warto zwrócic uwagę na ostatnie 2-3 zdania z oświadczenia
    kancelarii preydenta.

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*