PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!?Re: Czy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!?
  • Data: 2006-11-11 22:38:38
    Temat: Re: Czy KAczynski to na pewno prezydent Polakow!?
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem jest tylko taki, że Kaczyński tego nie powiedział. Ale niektórym
    > chyba nie przeszkadza.

    http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/
    news.html?in_article_id=415147&in_page_id=1770

    nie to, żebym wierzył jakimś gazetom, ale w tj wyraźniej jest napisane co i
    jak było.
    I weź pod uwage, jaki raban się podnosi w niemczech o kartofle, że jest
    bardzo mało prawdopodobne zeby pozostawiali bez echa takie pomówienie,
    jezeli to bylo pomówienie ....

    mnie tam się podoba akcja chłopaków w szkocji. ale o tym tez praktycznie
    cisza.

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*