PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace? › Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
    From: "Weronika Wojkowska" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
    Date: Fri, 30 Jan 2004 13:40:53 +0100

    Użytkownik "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvbhmv$44k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Co sadzicie experci o ludziach ktorzy maja 3 fakultety albo no dwa ?
    > Maja wieksze szanse na prace?
    > Bo slyszalem opienie ze pracodwcy sie boja ich....
    > ze oni umieja sie tylko uczyc..........
    > Sam osobiscie mam licencjat z chemii , inz technologii zywnosci , izn
    > technik komputerowych dwa ostatnie zaocznie AR , chemia dziennie ...
    > znajomosc kompa ang i niemiecki prawko
    > i mala miescina
    > Magisterskie w toku

    Mnie wydaje sie ze te 3 fakultety sa wazne ale nie najwazniejsze przy
    szukaniu pracy.
    Powiedz czym tak naprawde sie interesujesz, w jakiej z tych dziedzin ciagle
    poszerzasz swoja wiedze (takze na wlasna reke)? Czy mozesz powiedziec jestes
    w czyms naprawde dobry? W czym? Czy wiesz jakiej pracy szukasz? Jesli znasz
    odpowiedzi na te pytania i wiesz czego chcesz w zyciu to mysle, ze mozesz
    liczyc na przychylnosc pracodawcow.
    Jeslibym szukala kogos do pracy na konkretne stanowisko, chyba wolalabym
    kogos kto dobrze zna sie na rzeczy, niz kogos kto zna sie troche na tym,
    troche na tym a troche na czyms jeszcze innym.