PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace? › Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
    From: "Berthli" <berthli@_wytnijto_op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
    Date: Fri, 30 Jan 2004 10:14:50 +0100
    Sender: b...@o...pl@195.150.102.43

    Wybacz, ale wyrażę swoją opinię. Przepraszam też wszystkich, których może
    moja wypowiedź urazić. Uważam, że inż. technik komputerowych i to zaocznie i
    to na AR, to nie jest coś czym można się chełpić i chwalić. Myślę, że
    student 2-go roku informatyki na dobrej uczelni - bez urazy, AR na pewno w
    IT nie jest w czołówce - który nie tracił czasu na inne fakultety, tylko
    kulturalnie co drugi tydzień baluje, a co drugi siedzi 12 godzin przed
    kompem ma większą wiedzę.

    Poza tym studia które pozwalają łączyć się z innymi, nie są wiarygodne. 7
    egzaminów w tydzień, dla mnie ma mniejszą wartość niż jeden egazmin zdany za
    trzecim razem na trzy mniej po trzech tygodniach kucia.

    Porównując Ciebie, z przeciętnym pracownikiem, masz szansę się wyróżnić, ale
    większą szansę mają ludzie z mgr, którzy wiedzą czego chcą a nie skaczą z
    kwiatka na kwiatek.

    Pytanie na interview: czym się pasjonujesz? - Wszystkim, czyli niczym...

    Niemniej życzę powodzenia. Wybij się ponad przeciętność.

    McHarvey

    Użytkownik "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvbhmv$44k$1@atlantis.news.tpi.pl...