PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu pracodawcy tak usilnie "ukrywaja" zarobki przed potencjalnym pracownikiem? › Re: Czemu pracodawcy tak usilnie"ukrywaja" zarobki przed potencjalnym pracownikiem?
  • Data: 2007-08-12 10:39:06
    Temat: Re: Czemu pracodawcy tak usilnie"ukrywaja" zarobki przed potencjalnym pracownikiem?
    Od: "Beno" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są też takie firmy, które oferują 900 netto i negocjacji być nie może
    > - taka jest ich polityka, odgórnie z prezesem ustalona. Wydaje mi
    > się, że głównie o takie przypadki chodzi.

    Trudno. Trzeba grzecznie podziekowac i wyjsc. Mi sie tez zdarza duzo
    "niepowaznych" kandydatow - nie przychodza wcale (nie dzwoniac wczesniej), nie
    wiedza na jakie stanowisko jest prowadzona rekrutacja, sa aroganccy lub niemili.
    Niestety trzeba sie nastawic na to ze w procesie rekrutacji - ktora obejmuje
    spotkania z roznymi ludzmi - raz na jakis czas trafi sie na buraka.