PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo w koncu z VATem na umowy o dzielo? › Re: Co w koncu z VATem na umowy o dzielo?
  • Data: 2004-03-11 23:06:10
    Temat: Re: Co w koncu z VATem na umowy o dzielo?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:c2qprs$h8c$2@opal.futuro.pl...

    > Zapłaci ale i sobie go odliczy więc różnicy żadnej mu to nie zrobi. Po
    > prostu trochę mniej da do US a więcej do swojego dostawcy. VAT to nie
    > przychód więc dla osób prowadzących działalność można by rzec nie
    istnieje.
    > VAT płacą... Ci państwo :)

    Zawsze mialem problem ze zrozumieniem idei vat( za wyjatkiem ze zyskuje na
    tym panstwo i traci ostatni odboirca). Jesli placil 800 zl swojemu dostawcy,
    a teraz ma zaplacic 960, to skad ma wzasc ta roznice? Wg mnie albo
    zmniejszajac swoja marze albo podnoszac cene. Chyba, ze mowa o duzej firmie,
    majacej przychody z roznych zrodel i duze koszty, to wtedy ten vat biega
    przeksiegowywany po kontach.

    > E tam. Mi nie podniesie ;) Ja się na 0% nie łapię.

    > Ale zapewne też jej nie obniżą.

    A to napewno. Jesli ceny spadna, to ktos kto podpisal umowe, dalej musi ja
    placic w tej kwocie:)
    pzdr
    Krzysztof

    ---