PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo w koncu z VATem na umowy o dzielo? › Re: Co w koncu z VATem na umowy o dzielo?
  • Data: 2004-03-21 07:47:34
    Temat: Re: Co w koncu z VATem na umowy o dzielo?
    Od: "Irek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A od kiedy to obowiazuje...? bo nie wiem czy sens zakladac firme gdyz
    > pracuje wlasnie na umowe o dzielo.

    No tak internet wszystko Ci powie :-((( , a wystarczy na dobry poczatek
    posluchac raz na dzien wiadomosci, z nudow jako przyszly pracodawca
    dowiedziec sie ze jest takie cus jak kodeks pracy, ze o takich glupotach
    jak Rzepa gdzie przez przypadek mozna sie dowiedziec "co tam panie na
    wiejskiej radza".
    No, ale jak interes nie idzie to oczywiscie winni cyklisci, a nie glupawy
    pracodaca :-((((
    Jezeli juz chodzi o internet, to jedyne PRAWDZIWE przepisy, to skany
    dziennikow i monitorow, reszta nie posiada mocy prawnej chociaz stryjenka
    tak sobie zyczy ;-)))))))))))))
    irek